Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

New Romantic Age.

Η μόδα λένε κάνει κύκλους...
Καλώς ή κακώς στα 21 μου χρόνια το έχω διαπιστώσει κι εγώ.
Λέω καλώς γιατί πολλές φορές το come back μίας τάσης είναι πολύ δυναμικό, καλόγουστο και πραγματικά αξίζει τον κόπο. Άλλες φορές όμως είναι σκέτη αποτυχία..λες και κάποιος μας τιμωρεί για τις αμαρτίες που έχουμε κάνει και μας αναγκάζει να βιώνουμε την απόλυτη ακαλαισθησία.
Θεωρώ πως διανύουμε μία σχετικά καλή εποχή σε σχέση με την αισθητική της ένδυσης και υπόδησης μας.Για την ακρίβεια έχω την αίσθηση πως είναι στη μόδα σχεδόν τα πάντα..πηγαίνεις μία βόλτα σε ένα μαγαζί και θα δεις skinny jeans αλλά και καμπάνες, ψηλοκάβαλα αλλά και χαμηλοκάβαλα παντελόνια, στενά αλλά και αέρινα φορέματα και ου το καθεξής ;) Θα μου πείτε..... "Τι λες γλυκούλα;;; Αυτό τώρα είναι καλό;;;" και θα σας απαντήσω "Ναι κορίτσια μου, γιατί έτσι μπορούμε να βρούμε όλες κάτι που μας ταιριάζει, που μας εκφράζει και πάνω απ όλα μας κολακεύει."
Τέλος όμως με τις αερολογίες...Θα μπω επιτέλους στο θέμα.
New Romantic Age!!! Κατά την άποψη μου ο ρομαντισμός , η θηλυκότητα και η φινέτσα αναδεικνύουν μια κοπέλα. Είναι στο DNA μας να είμαστε ρομαντικές (παραδεχτείτε το) και φυσικά επιβάλλεται να μας διακρίνει θηλυκότητα...Γι αυτό λεγόμαστε κοριτσάκια!!!
Για παράδειγμα...τα ρούχα "Madame Shou Shou" εκφράζουν όσα προσπαθούσα να εξηγήσω παραπάνω. Φιόγκοι, δαντέλες, θηλυκά εξώπλατα και πανέμορφα maxi φορέματα αποδεικνύουν πως ο ρομαντισμός έχει επιστρέψει αν όχι στη ζωή μας..τουλάχιστον στην ντουλάπα μας.

 
HEIDI dress
( Το έχω και πραγματικά το λατρεύω!!!)

MOWGLI blouse
OLIVER TWIST trousers
Η επιτυχία της Ελίνας Κορδάλη, σχεδιάστριας των  "Madame Shou Shou" δείχνει πως πολλές εκεί έξω συμφωνείται με την παραπάνω άποψη μου. Αν θέλετε λοιπόν να δείτε και άλλες δημιουργίες της :
https://www.facebook.com/madameshoushou
http://www.madameshoushou.com/
 Επίσης έχω βρει ένα κατάστημα το οποίο βρίσκεται στα Χανιά (και τυχαίνει να το έχω επισκεφθεί)
από το οποίο μπορείτε να κάνετε παραγγελίες online :
https://www.facebook.com/pages/%CE%A4%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%AC%CE%B6-Turquoise/135236099921769?fref=ts

Όσο όμως ρομαντικές διαθέσεις έχουν τα ρούχα μας τόσο πρέπει να έχουν και τα εσώρουχα μας.

HAUTE COUTURE-PUSH UP
HAUTE COUTURE- G STRING
YAMAMAY

Για το τέλος άφησα τις γόβες. Είμαι από τις κοπέλες που απλά αγαπάνε τις γόβες. Αν ήταν εφικτό θα ήθελα να αγοράζω μόοονο γόβες!!! Πολλές γόβες...εκατομμύρια γόβες.Και για να τοποθετηθώ και γι αυτό το θέμα οι γόβες δεν είναι ούτε παπούτσια, ούτε τακούνια (γιαξ, μα τακούνια;;;)...είναι μικρά έργα τέχνης που μεταμορφώνουν τη γυναίκα από τη μια στιγμή στην άλλη!!!! Είναι μαγεία!!! Όπως αυτό το ζευγάρι του Έλληνα σχεδιαστή και συντοπίτη μου (Δραμινός!!!) Ιωάννη Γιαμουρίδη.


Dress 2 impress





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου